انواع فریم عینک طبی زنانه
نوشته شده توسط : poya

قیمت فریم عینک طبی مردانه

 

مدل عینک

دانستن انواع عینک ها، از عینک طبی گرفته تا عینک آفتابی، به شما کمک می کند تا خرید درستی داشته باشید. یعنی در واقع وقتی نوع عینک مناسب‌تر برای سبک زندگی‌تان را بشناسید یا شکل فریمی که بیشتر به چهره‌تان می‌آید، می‌توانید خرید بهتری انجام دهید.

 

انواع مدل قاب عینک

انواع مدل عینک

زمانی که انواع عینک آفتابی را بشناسید، خرید گزینه مناسب سرگرم کننده تر خواهد بود. چون با علم و درک خرید کردی. یکی از اولین چیزهایی که هنگام خرید عینک باید بدانید، انواع فریم هایی است که نشان می دهد که چگونه با لنزها ارتباط دارند. فریم های مختلف عینک آفتابی موجود در بازار در 5 مدل کلی فول فریم، نیم فریم، بدون فریم، فلزی و بریج هستند که در زیر هر کدام را به صورت جداگانه قرار داده ایم.

 

لبه کامل

فول فریم به این معنی است که تمام قسمت های عینک و اطراف لنز توسط فریم پوشانده شده است. این باعث می شود که عینک قیمت فریم عینک طبی مردانه

 

مقاوم تر شود و لنز از آسیب و تصادف در امان باشد. از دیگر مزایای این قاب این است که انواع لنزها از ساده و طبی گرفته تا پروگرسیو و چند کانونی قابل اتصال به آن است.شیشه های فول فریم در مواد مختلفی از پلاستیک و استات گرفته تا فلز و تیتانیوم در دسترس هستند. آنها همچنین در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و هرگز از مد نمی افتند.

 

بدون حاشیه

از نام این قاب مشخص است که بدون فریم بوده و لنز آن مستقیماً به دسته وصل شده است. این مدل برای کسانی مناسب است که نمی خواهند عینکشان بزرگ و پررنگ باشد و برای آنها فقط استفاده از عینک مهم است. طرفداران مد مینیمالیستی از طرفداران این قاب ها هستند.

 

توجه داشته باشید که عینک های بدون فریم در تعداد محدودی از سبک ها و رنگ ها و مواد در مقایسه با فریم های کامل محدودتر و کوچکتر هستند. همچنین امکان قرار دادن انواع لنز در عینک های بدون فریم وجود ندارد. یعنی اگر قصد خرید یک عینک بدون فریم را دارید و عدسی عینک شما چند کانونی یا پیشرونده است، ابتدا از اپتومتریست بپرسید که آیا امکان گذاشتن آن بر روی عینک مورد نظر شما وجود دارد یا خیر، سپس اقدام به خرید کنید.قیمت فریم عینک طبی مردانه





:: برچسب‌ها: انواع فریم عینک طبی زنانه , فرم عینک نزدیک بین زنانه , خرید فرم عینک طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: